Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Friday, December 30, 2011

Review: Running Man ep 74

Baru je habis tengok Running Man (RM) ep 74
terima kasih kepada kawan aku yang tolong downloadkan
aku x dapat download semalam, asyik lost connection je...
sekarang nak kasi spoiler sikit la.
so, kepada sesiapa yang belum tengok lagi anda digalakkan untuk tidak scroll ke bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Running Man ep 74 ni serious palaing best aku tengok.aku bg beberapa sebab kenapa ini syok!!!
Sebab 1: Sweet moment between Monday Couple..hehe
Sweet sangat aku rase bile Ji Hyo mintak Gary tunggu die dekat tempat dimana Ji Hyo penat khianat Gary dulu masa ep bape ntah..(aku x ingat tapi masa tu masih ada lagi misi 'Find the Guest')
pastu lak masa call panggil nickname lak..hehe
Gary-Gary <3 Mong-Ji
btw ni gambar edit ye..sila jangan percaya

Sebab 2: superhero theme*nice =)
kali ni dorang buat survival series kali kedua, yang first dorang buat pas Joong Ki keluar dari RM dimana Gary menang selepas die carik tag Ji Hyo
kali ni sume RM diberi 'kuasa' untuk umph kan lagi variety show ni
ni kuasa dorang:
Jae Suk: Space controller (dia boleh semua kedudukan RM ikut suke die, tapi sekali je la)
Jong Kook: 6th sense (selama ni aku rase die ni mmng ada 6th sense pun.haha...dorang bg die special mic dari mic tu die tahu sume kedudukan RM)
Gary: Duplicator (die ada 4 lagi klon Gary -_- )
Ji Hyo: Mind Reader (dia tahu sume kuasa yang ada pada setiap RM dan juge 1 lagi kuasa iaitu reflection, orang pertama yang tarik tag dia akan OUT!!!)
Gwang Soo: Death Note (dia kene cari 1 kad dan tulis 1 nama atas kad tu, maka dengan ini ter'OUT' lah orang itu)
Suk Jin: Phoenix (die ni immortal, exceli die ada 3 tag. sorang RM hanye leh tarik sekali je tag die)
Haha: Time controller (die boleh kembalikan masa kepada 1 jam yang sebelumnya)


Sebab 3: Kim Jong Kook orang pertama OUT!!!
Ini la impian sume RM, untuk melihat KJK out dulu sebelum dorang..haha
tapi tadi aku tengok yang out dulu Gary, aku dah pelik dah...

Sebab 4: terjadi twist bile Haha gunakan kuasa die. lepas die gunakan kuasa die, sume RM yang dah OUT automatik hidup balik..nice
masa ni Gwang Soo dah sedar kesilapan die, die terus cari kad Death Note die dan tulis nama KJK
dengan ini KJK menjadi orang pertama yang OUT.

Sebab 5: nick name sume clone Gary,lol...seriously lol
aku xtau mana die terpikir nak pakai nama tu, tapi siyes lawak bile dengar die panggil lol banyak kali
peaceful Gary (-_-)v

Sebab 6: because this is RUNNING MAN!!!
sebab paling kukuh sekali...hehe

Sekian saje je la nak update pasal RM.
x sabar nak tunggu next ep.
Guest ep 75: So Hee (WG), Sulli (fx), Si Won (SJ) dan Min Ho (Shinee).ni yang aku tau la.xtau la kalo ada lagi =) 



No comments:

Post a Comment

Popular Posts