Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Wednesday, November 2, 2011

lagu korea yg oldschool~

macam biasa la nk ckp, dah lame xupdate blog
sampai aku pun lupe aku ada blog.biasa la bizi jadi pelajar tahun akhir
bizi dah macam bizi retis lagi..
tapi aku bukan la retis ataupun bajet retis..hehe
semalam disebabkan bosan sangat menanti seseorg untuk ajak wat esemen
aku pun usha la kat youtube
terjumpe lagu2 lama(lagu korea) yg dah wujud masa aku sekolah rendah lg..hehe
antaranya lagu2 dari group H.O.T, Fin K.L dan G.O.D
3 group feberet aku(padahal minat beberapa lagu je dalam group ni)~

Candy-H.O.T~ hepi2 song

Jay Park nyanyi Candy dalam immortal song 2~

G.O.D-Lies~first time dengar lagu ni dalam Oh!My School, Yo Seob nyanyi..guest mase tu Danny(rapper dalam G.O.D

Danny, Ho Young dgn Tae Woo nyanyi blk dalam Music Bank =)

Forever love-Fin K.L~ kenal lagu ni sebab Hyori(dalam Family Outing).suke part yang tunjuk jari keliking(betul ke aku eja ni) tu

2PM nyanyi balik lagu ni~

ok tu je la nk tulis =)
ENJOY!!!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts