Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Tuesday, January 25, 2011

kami peminat fanatik Naruto~

Assalamualaikum dan selamat hari Rabu(26 Jan 2011) sume...
aku rase sume org tau yang hari Rabu merupakan hari bju korporat
kami bdk2 BSDP kimia dr tahun lepas dh ad bju korporat(atau lbh dikenali keparat)
tp sem lepas cume dapat pakai sehari je atas sbb2 tertentu
kami buat bju ni skali ngn dak2 pure kimia
so dpt la murah..warna bju kami sme je cume yg beza nama kos yg tertulis kt blkg
warna baju kami spt yg korg leh lihat adalah hitam dan oren
ala2 bju Naruto gitu...haha
hari ni merupakan kali ke-2 ktorg pakai bju keparat ni...
dh 2 tnggu pe lg ktorg pn mulakan sesi fotografi kami di dalam blk kuliah sblm ad student len yg masuk...hehe

gambar formal xberapa formal ktorg...

Dayah bru je nk masuk kuliah...

bajet cun ni..haha

Ida belek buku yg dye bru beli "AKU TERIMA NIKAHNYA"

jie ngn hata

gambar aku yg terselamat..gambar aku yg len sume vibrate sbb tgn fara diserang parkinson...
huhu

 Gambar plg mahal skali...2 jejaka BSDP kimia yg kacak kacak ke...?

ni la aktiviti ktorg ble lecturer n student len xmasuk lg
bilik kuliah ini kami yg punyer...haha
lepas tiap2 hari Rabu kami akan ber'cosplay' sbg Naruto la jwb nyer...
hehe


No comments:

Post a Comment

Popular Posts