Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Saturday, February 12, 2011

Fenomena hantu Kak Limah~kite bako!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
aku rase dh lame xupdate blog ni..
maklum la bizi ngn test 1 ngn proposal..
xde mse nk update, tp tp wlpn proposal aku xsiap lg aku still nk update...
hehe
korg dh tgk cite hantu kak limah...?
kalo dh tengok cecite cecite kat teman...
ramai terkejut ble aku ckp nk tgk cite n..sbb ni cite melayu..
dorg ngt aku layan cite korea je..
tolong ckt teman ni org melayu kot..peghak pio lg..
cite n dh lme tayang kot. aku je yg bru nk tgk...
nk di jadikan cite la, cite bwk impak gile2 kat kwn2 aku yg jgk bru tgk cite ni..
mne xnye asal tensyen je mst ada yg ckp 'kite bako je'(sambil memusing2 kn tgn)..
ni sume gara2 mamat kt bwh ni...hehe
nama beliau ialah usop..seorg penari kebudayaan yg lumpuh lumpuh ker..?
kalo korg ada tgk cite n kocfem korg setuju kalo aku ckp dlm cite ni tgn dye plg mahal
haha
agak2 pakai stunt man x..?

ni bomoh 1st..konon nye bomoh handalan dr indon..lwn yeti la, lawan mumia la
xleh blah giler
sekali kene pelempang kak limah terus jd cm org giler
yg aku xtahan jampi dye 2...
efek dye bkn men dasyat padahal dye sebut elemen kumpulan 1 dalam perodic table je

ni bomoh kedua..dye wrestling ngn kak limah kot.
jampi dye lg style...
sebut pelawok je..pelawok 2 mksd nye tipu...
may b ni sindiran utk spe2 yg suke men bomoh2 n
dak2 kos aku smpy ble nk reflux solution pn sebut pelawok2...
haha

pe2 pn cite n mmng bez...gelak xkering gusi.dgr cite mamat khalid nk wat smbungn cite n
xsabo aku nk tgk

SOKONGLAH INDUSTRI PEFILEMAN KITE!!!!

5 comments:

  1. teman sangat suko kat cecite nihhhhh !!!

    ReplyDelete
  2. mamat khalid nk buat smbungan husin mon dan..jin pakai toncit..

    ReplyDelete
  3. danny:teman pn suke gak cite n...
    kwa: tau..ad terbace dlm blog spe nth

    ReplyDelete
  4. cite paling klako yg aku pnh tgok... aku dah follow ko fendi..

    ReplyDelete

Popular Posts