Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Monday, February 28, 2011

GOD OF STUDY~

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
dh lame rase nye aku xhapdet blog n...
hehe
bizi la konon nyer
n sje je nk kongsi sikit 1 cite korea yg aku ngh tgk skrg..
cite ni dh lme dah aku je bru nk tgk..maklum la bizi kn =p
cite yg aku tgk n GOD OF STUDY...
cite ni bg aku len ckt dr cite2 yg aq tgk selama n
sbb cite n pasal budak 2 skool yg xberape nk pandai
di masuk kan dalam satu kelas khas bertujuan utk masuk kan dorg dlm universiti tekemuka (Universiti Chun Ha)
yg bez pasal cite n sbb syok tgk cm ne 5 org pelajar n menempuh cabaran belajar yg di ajar oleh guru2 yg boleh kate pelik gak la...
dari guru yg takut nk cakap kt depan sampai la cikgu yg ngaja BI dgn menari(?)
standard la kalo dh cite xsah la ad love story dalam dye kn..?
si A minat kat B, si B minat kat si C, si D pn minat kat si C
nak tau spe si A,B,C dan D..?
tengok la sendiri ye...(=^-^=)V
ni cover OST dorg..yg ngh duduk 2 student nyer
yg diri 2 sume cikgu2 dorg(dari kiri cikgu math, sains, pengarah sekolah, pendakwa raya, guru kelas, cikgu bahasa korea dan cikgu BI)

yg n student 2(dari kiri: Bong Goo, Hyun Jung, Baek Hyun, Pul Ip, Chan Doo)
teka2 sape A,B,C,D...hehe

lupe lak nk ckp student n sume mempunyai latar belakang family yg berbeza
yg Bong Goo 2 parents dye xkesah kalo dye xnk blaja sbb dorg nk dye mewarisi restoran(tp Bong Goo nak blaja gak)
Hyun Jung lak aku xsure sbb xhbs tgk lg, apa yg aku tau dye xduduk ngn family dye.dye dh 6 tahun duduk berdikari(seolah2 cam family dye xnk jage dye lg)
Baek Hyun lak duduk ngn nenek dye.dorg n miskin, so Baek Hyun n selalu la ponteng sekola sbb nk keje cari dwet
Mak Pul Ip lak kapel ngn sorg mamat n.Pul Ip xsuke mamat 2 sbb bg dye mamat 2 nk kikis dwet mak dye.lg pn mamat 2 dh kawen!!!
Chan Doo lak asal dr family yg kaye.dye n anak bongsu di mana kakak ngn abg dye sume blaja oversea.ayah dye label kn dye sbg anak yg malaz la sbb result dye sgt teruk berbanding ngn kakak ngn abg dye...
tapi persepsi parent dorg sume berubah lepas anak2 dorg n blaja sungguh2 tuk capai matlamat dorg masing2
kecuali parents Hyun Jung sbb aku pn xhbs tgk cite n lg....hehe

gambar di atas n la punca aku nk tgk cite n...hehe
Ji Yeon dr T-ara
dye n la Hyun Jung...
T-ara gak wat cameo dlm n sbg budak2 bermasalah 

PS:sape ada cite2 best xyah la segan silu nak kasi kat aku ye...hehe

No comments:

Post a Comment

Popular Posts