Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Wednesday, March 16, 2011

Jantung hati ku^^

Assalamualaikum & salam sejahtera
ntah kenape tibe2 aku rindu sgt2 kat mak bapak aku
may be sbb stress kot 2 la ko fendi bile stress baru nak ingat mak bapak
kalo nak call rase cam xpuas je
rase cam nak balik manjung je minggu ni
nak jumpe dorg puas2...
MISS MAK DGN ABAH SGT!!!
ni gambar parents aku(cilop dr FB bibik..haha)
ni mak aku.cantik kn..?baby yg mak aku pegang 2 bukan adik aku tau.
tapi anak sedara aku..hehe
mak aku ni sgt la rajin..lepas habis kerje je terus masuk dapur buat kueh untuk jual pagi esok, mak aku selalu pesan selagi ada cara yg halal untuk cari dwet, usaha la sampai dapat. duit 2 xkan dtg dgn sendiri...^^

ni abah aku..ada rupe cam aku x...?org cakap ada
abah aku ni ada problem kat mata(mata xbape nak nmpk)
kire skrg ni dye dah xleh nak drive kete dah..

ni gambar mse parents aku g taman bunga, tapi xbawak aku..huhu

ADI SAYANG DENGAN MAK & ABAH ^^

SIRIUS BLACK AKU NAK BALIK MANJUNG...

3 comments:

  1. ish ish ish, da besar pom omsick. ;p

    ReplyDelete
  2. oi..ape bibik2 ha??? blasah karang..tu la..sape suh x ikut blk kg aritu.. :P
    kmu blom tgk gmbo baru husna lagi.. :P

    ReplyDelete
  3. as:biasa la 2..anak manja..haha
    bibik: wekkk!!!adi balik esok
    haha

    ReplyDelete

Popular Posts