Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Sunday, March 20, 2011

Perempuan cantik VS perempuan yang xberape cantik...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
dikala Manjung dilimpahi hujan rahmat di waktu ptg ni
mmng sesuai la sgt kalo nk sambung tido
tapi nth kenape cam malaz je nk tido..tbe2 nk tulis pasal tajuk entri ni
kalo aku tnye apa 2 cantik, mesti mcm2 jwpn yg korg akan bg
betul x..?
maklum la cantik 2 kn subjektif..
lain org lain la definisi cantik 2
aku sbgai seorang lelaki dah mmng jadi lumrah suke tgk perempuan cantik hehe
tapi yg aku pelik nye org lelaki selalu pndg rendah kat perempuan 2 kalo dye xcantik
sebagai contoh la, kalo ada seorg perempuan ni mengatakan bahawa seorang perempuan yg comel ni telah melakukan sesuatu yg xbaik, confirm ada lelaki yg mengatakan bahawa perempuan 2 cemburu sbb dye xcantik..
kalo ada perempuan yg xcantik yg byk cakap, confirm ada lelaki yg akan kate perempuan 2 gedik.nak cari perhatian la 2...
kalo perempuan cantik yg buat bising, mesti ada lelaki yg akan berkata "sedap nye suare dye ni"(sambil tersenyum sorg2)
tapi bg aku la perempuan pon same je persepsi dorg terhadap laki hensem dan laki yg xberape nk hensem
tapi aku xkate semua org cam 2...manusia rambut sama2 hitam kalau ntural hitam la tapi hati lain2...
yg penting kite ni jgn la judge org berdasarkan paras rupe..
bak kate pepatah xkenal maka xcinta...

sekadar gambar hiasan.lawa x?
kalo ad org kata xlawa xpe la.cantik 2 kan subjektif..hehe

gambar yg bikin aku hot 1 badan dgn Hyun Jun ni.grrr...

pe2 pon, pe yg aku tulis ni untuk peringatan diri aku sendiri gak..sbb aku ni pon kadang2 pakai main label org sesuke hati je mentang2 la budak kimia heh3



No comments:

Post a Comment

Popular Posts