Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Sunday, March 20, 2011

Pagi hari di Manjung(xde kaitan pon)

Assalamualaikum dan selamat pagi semua(bace dgn excited)
baru je hbs breakfast ngn nasi kerabu nasi kerabu lagi?!
leh kawen dgn org utara la cam ni..hehe
saje je nk melalut pagi2 ni
isi masa2 terluang sebelum nak balik UPM..
kalo aku xnak balik UPM boleh x..?dah la esok test huhu
tapi aku xstudy banyak lagi
dah la lab report fizik xsiap lagi..gara2 lupe nak bawak lab manual fizik
korang ad tgk x cite Secret Garden?
kalo dah tgk rase bez x cite 2...?

ni dye punye cover dvd kot.cam penah tgk je kn..hehe

dalam cite aku suke tgk scene yg ada sit up 2...
yg Jong Woon wat sit-up,Ra Im pegang kaki dye..hehe
yg aku lawak pasal scene ni, sbb scene ni bg effect giler smpai byk sgt parody yg dorg buat
paling aku xtahan nak gelak ble parody ni Running Men buat [antara Jong Kook dgn Eun Soo(guest dorg mase 2)]lawak giler...
banyak gak lg cite yg buat parody ni star dance battle pon ad wat gak
Suju pon ada wat gak..even BEAST pon wat gak..haha

ni la scene dye..aku pon jd segan nak tgk..hehe

ni hero dye Hyun Bin a.k.a Jong Woon..
xpenah tgk pon mamat ni selama ni.first time tgk dlm cite ni

yg ni heroin dye Ji Woon noona a.k.a Ra Im...
first time tgk dye dalam family outing...

haha...habis sudah aku melalut.dah tibe mase nye untuk study kimia organik 3 yang sgt aku suke 2...
Wish me luck 4 2morrow okey ^^


1 comment:

Popular Posts