Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Friday, March 11, 2011

RinDu~

Assalamualaikum dan selamat petang
hehe...
tbe2 lak aku rase nostalgia 
rindu kat zaman skola2 dulu era budak2 hinggusan
ingat lg mse skola rendah, pagi2 mak dah kejut kn bangun
"Adi, bangun.Mandi, sembahyang, siap2 nak g skola"
dulu la...skrg bangun sendiri la jawab nye..alarm clock hp gak jd pengganti
pukul 7 dah gerak g skola, mak hantar sbb mak pon keje kt lumut(SRK ACS Lumut)
senang 1 way je..
hbs skola rendah pukul 1 lebih mak ambik lg anta g skola agama pon kt lumut gak(blkg masjid lumut 2)
teringat aku kenangan pahit manis mase skola dulu
kene diri kat luar sbb xsiap keje umah(padahal aku kene tuli no 1 sampai 100 je pon, may b sbb kck lg kn so bende ni pon xleh nk siap dlm 1 mlm), sambut hari jadi dalam kelas...
gotong royong kelas.konon nk menang kelas tercantik la, tp...
g rombongan ke Petrosains(sesat dalam Petrosains lg..huhu)
terken**** dalam seluar..hehe(sbb takut nak g tau cikgu nk kuar g tandas)
kadang2 bile ngt balik, tersenyum aku sorg2 dah cm orang giler pon ada gak
teringat kt member2 skola dulu, Faiz, Syafiz, Zulaika, Ashmal, Fuad, Atika, Ainul, Halis, Afzai, Shahidan, Hafizi, Aina...
ramai lagi la..nk tulis sume t panjang berjela..MISS KORG SGT2!!!!
xlupe gak kat cikgu2 yang xbosan mengajar aku..
bile aku tgk balik skola n, dah byk perubahan dulu nmpk cm usang je..skrg ceria giler
kalo aku lepak2 kat area lumut pon. wajib bg aku untuk tgk skola rendah aku even cume pintu gate depan dye je..hehe

ni lencana skola aku...download dr FB je

ni aku xsur kat ne..rase2 mase zaman aku xde kot taman herba ni

"KEEP THE SCHOOL CLEAN" masih kekal wlpn dh bertahun

ni pejabat skola..corak diniding pon dh ubah, dulu corak bunga je

ni dalam pejabat..

ni pon dalam pejabat

yang ni gambar depan pejabat kalo xsilap

ni koridor nak g ke tandas...haha
tepi2 2 sume kelas

best nye kalo leh wat reunion kat sini.betul x...?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts