Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Friday, September 16, 2011

kenapa aku selalu je jadi orang ketiga

Selamat Hari Sabtu =)
hari ni nk kuar dengan member tapi terpaksa jadi orang ketiga
bukan org ke3 yg hancurkan umah tangga org tu apatah lg org ke3 yg menghasut wat maksiat
tapi org ke3 yang saje nak menyibuk..hehe
ni antara sebab aku 'suke' jadi org ketiga:

PERTAMA:sebab xde geng nak kuar
masing2 member ada keje nak wat(macam aku xde keje gak, tapi aku je malas sikit)hehe
ada gak yang masalah kewangan, maklumlah gaji gaji xmasuk lagi
bukan nye apa dah memang terpaksa kuar ni..kene beli barang


KEDUA:aku masih single
haha....ni sebab utama la kot
yela kalo ada awek mesti ajak dye kuar dulu baru ajak member
agaknya cam tu la kot procedure nak kuar, aku xtau =)
kene ajak awek dulu baru ajak member kalo awek xleh kuar

masih mencari soul mate..hehe

KETIGA: teman member
ni pun sama gak, kawan aku selalu ajak aku bile nak jumpe awek2 pakwe2 dorang
aku pun xtau kenapa mereka berbuat sedemikian, nak suruh aku cari pengalaman agaknya
nak tolak x sampai hati lak, so folo je la~
frens forever la katakan

gambo raya tahun lepas masa open haus umah aku

pun gambar raya tahun lepas, masa pergi KMpK

setakat itu je la nak membebel..kesian terima kasih..hehe

1 comment:

Popular Posts