Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Friday, September 9, 2011

Selamat Tinggal cayang~Cik A

hari Sabtu yg indah walaupun hujan
pukul 2 ni nak pergi duduk umah kakak aku dulu, hari ahad baru nak balik
sedih nyer~
apa2 pun saja nak share lagu yang dah agak lama jugak la

 ni versi karok..kome nk nyanyi same2 nyanyi le, mike x kesah
diorang ni under JYP entertainment(1 syarikat dgn 2PM & 2 AM)
mereka dianggotai oleh 2 orang berketurunan chinese dan 2 orang lagi korean


yang ni Wang Fei Fei (stage name: Fei)
yang paling tua dalam Miss A, may be ketua mereka la kot
yang ni berasal dari China

yang ni Bae Sue Ji(stage name:Suzy)
very cute..aku kenal dye ni pun pas tgk "Dream High"
maknae dalam Miss A...suara dye sangat sedap aku suke =)

Lee Min Young(stage name:Min)
dia paling terrer menari dalam Miss A ni..aku tahu dye sebab tgk "Oh!My School"
dia ni kawan baik kepada Hyoyeon SNSD sebab sama2 buka kumpulan tarian masa muda2 bernama "Little Winners"

yang ni Meng Jia(stage name:Jia)
yang ni berasal dari Tanah Besar
dulu aku susah nak bezakan dia ni dgn Fei sampai la aku tahu yang rambut pink dalam MV Bad girl, Good Girl tu Jia
dalam setiap MV dorang bagi aku rambut Jia ni selalu unik(may be identiti dye kot)

ni 2 lagu dorang yg jadi feberet aku gak
Good Girl Bad Girl
lagu debut dorang

Breath
single kedua dorang..aku xtahu kenapa tapi muzik lagu ni aku suka
dan pakaian dorang pun nmpk funky & fun

tu je nak cite =)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts