Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Saturday, September 24, 2011

Steamboat bersama mereka~

Assalamualaikum semua
baru je sampai bilik lepas makan steamboat dengan kawan2 K6
bertiga je pun bukannya ramai sangat (warga K6 tahu la kot sape budak berdua lagi tu)
xkesah la kuantiti yang makan tu sikit tapi kuantiti makanan yang diambil tu sangat banyak
hehe
ni pun saja nak mencoret sebab rumet xde katakan
segan nak update depan rumet sebab blog rumet cantik dan lebih hebat dari aku =,=

rancangan makan steamboat ni aku yang buat sebab memandangkan kitorang dah lama x hang out sama2
pulak tu seorang dari kami dah sambung Master lepas tu duduk kolej serumpun
memang susah la nak jumpa
ramai orang cakap kami dah x kawan lagi...
sakit hati gak aku dengar bila ada orang cakap macam tu menyibuk je jaga tepi kain orang
steamboat ni ada kat Maeps berdekatan dengan Mardi yang ada kat UPM ni
agak tersembunyi jugak la, kena pandai cari
harga ok RM19.99++ makan je apa yang ko nak
tapi xyah la sampai nak membazir...x elok~
apa2 pun ni gambo aksi2 exclusive kami semasa di makan tadi

yang ni Azlan (bakal cikgu Fizik)
senyuman dye sangat menakutkan..hehe
sori lan

yang ni Mughti, kawan aku yang sambung master tu
jangan betulkan skrin komputer korang..
tu memang warna kulit dye..hehe
sori mughti

bucit nya~

pun buncit gak..haha

gambar ni cantik tapi aku dgn mughti pula yg berada dalam vibrate mode

peace~

lepas makan g Masjid Putra solat Isya'
pas tu bincang pasal masalah kawen masa hadapan

walaupun kami pergi lepak kat tempat yang biasa2, x se'vogue' sesetengah orang
kami x kesah yang penting masa yang terluang bersama adalah "priceless"..hehe mcm iklan mastercard lak

No comments:

Post a Comment

Popular Posts