Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Sunday, September 4, 2011

Selamat Hari Raya yang ke 6~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
setelah berpuasa mengupdate blog hmpr lebih sebulan gara2 kebizian yg melampau
pada ari raya yang ke 6 ini tibe2 terbuka hati nak update sikit
hehe
xlambat lagi rase nye kalo aku nak ucapkan selamat hari raya semua rakan2 dan juga kepada sesapa yg terbaca blog aku ni =)
aku nak cite sikit pasal pengalaman raya tahun ni, bukan apa sbb tahun ni spesial sikit sebab ada family gathering belah mak aku
kitorg buat kat umah Mak We aku(Mak We does not mean gf ok...hehe)
rupe2 nye famili kitorg ni dah ada 5 generasi kot yg menyebabkan aku sudah mendapat title "atuk muda"

ni banner nyer...Insya Allah bakal jadi acara dwitahunan

opah dah mcm DJ je..hehe
masa ni opah ngh berpantun(opah aku sgt terer berpantun)

 abah dengan mak =)

ni rumah opah..cantik kan?

aku dgn opah...kakak aku tangkap gambo jauh sangat kot

Husna Kamilah yg comel macam Pak Su dye..hehe

Husna bersama2 dgn bibik..haha

gambo bersama2 di depan tangga kenangan

yang ni gambar semasa sedang membahagikan coklat2 yg abang aku bawak memandangkan coklat yg dia bawak memakan banyak ruang dalam peti ais...
time nak bahagikan coklat ni memang semua berebut xde istilah adik beradik pun..haha
walaubagaimanapun akhirnya coklat semua dibahagi sama rata xkire la dah ada anak 2 ke, dah kawin ke atau masih single dan mencari~
makin gemuk la aku pas ni.. (T-T)

sekarang sedang berusaha mendapatkan bentuk badan 2 tahun lepas...bapak susah!!!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts