Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Saturday, April 2, 2011

sape perempuan ni ek..?

dah berkurun rase nye x update..
hehe
xde mase la + xde idea...
entri ni cam saje je aku nk wat kontroversi..hihi
padahal xde pe2 pon..bkn nk cite pasal perempuan pilihan hati aku pun
ni pasal perempuan yg selalu berlakon dalam MV BEAST
dye first time aku nmpk dalam MV Soom
ni gambo dye..hihi
terseksa la pulak gambo ni..aku xjumpe gambo dye sorg2 cume terjumpe gambo dye ngn Gi Kwang je

kali kedua lak kat dalam MV Beautiful

last sekali dalam MV Shock versi Jepun yang ni orang len..hehe
pandangan mata dye sgt la tajam menusuk kalbu tul la..

aku pun tertanye2 la sape la ponpuan ni..xpernah jumpe pon
mase duk ngh layan komen2 kat u tube baru aku tau nama dye ni
Son Na Eun
dye ni ahli group A-pink yang bakal debut may be bulan April ni
kire nye dye ni dah kene expose awal2 dari ahli group dye yg len
1 syarikat ngn G_NA, $ minutes n BEAST la dorg ni
ni gambar grup dorg
posing dah cam SNSD..hehe

No comments:

Post a Comment

Popular Posts