Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Friday, April 22, 2011

cikgu2 kimia buat BBQ~

haha...
i'm officially bored betul ke aku eja ni
sejak kamera aku hilang ari 2motif nak cite pasal 2 lg..
aku memang xde ood nak join pe2 aktiviti yg melibatkan sesi fotografi
sbb pas ada kamera 2 aku mmng gile bergambar
ni nak cite pasal kosmet aku ni, ktorg buat jamuan akhir tahun
jamuan kali ni syok ckt sbb semua 17 org join..xde yg balik ari 2 sbb buat ari khamis 
ktorg ni dah mmng excited nak wat BBQ tibe2 je petang 2 ujan lebat
risau gak kot2 xdpt nk bako ayam
tapi xsangka lak wakaf kat blok MSN 2 beso sampai nk bako ayam n muatkan 18 org dalam dia muat je
hehe..ktorg jd 18 org sbb ktorg jemput sorg lg member ktorg Yana yg ktorg dah kenal dari sem 2 lg

nyum2~

air sunquick pun nmpk sedap...

cupcake yg aku order dari sepupu aku..
kalo nak try beli klik sini

malam 2 ktorg makan ala2 campfire gitu..
sambil main game yg Hata cilop dari Running Men..
dapat jugak la korek rahsia org lain..haha
cam campfire kn..?

bile dah hbs 2 cam bese la kn mesti ada sesi fotografi punyer..
cube kire cukup x 17 org..
gambar plg aku suke sbb aku nampak cam samseng..haha =p
pe2 pon malam 2 mmng bez.segala duka yg disebabkan kehilangan kamera 2 hilang sebentar..

tahun depan kita wat lg ek..



1 comment:

Popular Posts