Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Sunday, April 10, 2011

Memori~

haha...
aku update lg..xde koje ap..
Fendi kelas ko pukul 10, g siap2 =p
terbuka pendriv tadi nk cari jurnal..
aleh2 terbuka folder pic dan terbuka gak folder K6
tengok gambo2 dalam 2 tibe2 rase nostalgia lak
masih kah korg ingat mase 2...?

zaman kegemilangan(?) bilik 012(?) D

yang ni sambut bassday Mughti

Ni mase aku first time main bowling

aksi terlampau(?) hehe 

dalam bas sebelum nak g bukak pose kat KFC

pas main bowling

g karok mase bassday Mughti

KENANGAN BERSAMA ARWAH:
moga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 orang yg beriman..
amin

G sunway mase 1st year..

hehe

kat air terjun buatan

Danny

budak 2 org ni dah jadi rumet dah..hehe

erk~ rambut aku!!!

Rumet sekejap 1st year aku..ada kat Rusia skrg ni

muke baik Lan..haha

g makan mekdi pas habis mandi2

Bile korg dah grad..
confirm aku rindu korg
awok ni bukan ape, awok ni xleh tahan air mata ni kalo bab-bab cam ni
T.T
nanti bile korg dah grad jgn lupe kami yg belum grad lagi
aku mintak maap kalo ada salah silap aku kat korg..
t kawen ajak la aku InsyaAllah aku datang kalo pada hari korg kawen 2 aku pon xkwen gak
hehe

Friend 4ever my friends~


No comments:

Post a Comment

Popular Posts