Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Thursday, April 21, 2011

membuang masa...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
rase dah berkulat kot blog ni
lame dah update..hehe
aku ada kat manjung...
YIPIE!!!
saje2 je balik nak tenangkan fikiran la lepas kamera aku kene curi...huhu
aku update ni bkn nk cite pasal kamera 2, yg ilang biar la ilang..usah dikenang..
T.T
kalo dah duduk umah ni study week pon jd TV week
keje tgk TV je..buku buka jarang sekali
aku ni kan jarang tgk TV asyik tgk cite dalam xtrnl je
bile dh blk umah mula la lepas geram..



sape kate aku suke tgk cite korea je..
CSI ni antara cite feberet aku tau..
aku suka tgk dye selesaikan kes2 kematian..bez kot
banyak lg cite aku suke tgk..cam ugly betty, desperate housewives, glee
biel bkak animax aku tgk je sume kartun yg dia tayang..hehe
2 je aku nak melalut..hehe

baru bace sikit utk final ni...huhu


No comments:

Post a Comment

Popular Posts