Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Wednesday, May 18, 2011

Dahulu kala~

sedang guling2 atas katil tibe2 teringat kat Shin Chan sbb shin chan kan suke guling2
dah lama gile xtgk cite 2
kalo kat umah dulu rajin je pukul 7 ngadap tv
skrg ni kalo duduk umah xngt lgnsg pn pasal cite ni
dulu masa2 aku kecik2 suke sgt tgk cite kartun2 jepun ni
Dragon Ball, Ultraman, Sailor Moon(?), Shin Chan, Power Rangers
Naruto dgn Bleach sekarang pon minat lagi..
hehe

lawak tgk vid ni..mek dari Oh My School
no eng sub for this part =.='

cite paling aku suke dari zaman bdk hingusan lagi
setiap kali time pendidikan seni aku mesti lukis doraemon dan 7 org sahabat beliau..
sampai cikgu xtau nak kate ape
fanatik nak mampus aku dulu
ada beli CD lagi kot =)
ang ang ang tatemodaisuki dorae-mon~

ni sume salah kakak aku sbb pasang cite ni setiap ari ahad pukul 9 kat tv 2
dengan kekuatan bulan akan menghukum mu

lepas hbs layan sailor moon layan dragon ball lak
cite ni lagi dasyat impak dye..tiap2 petang mesti aku men lawan2 ngn kawan aku
sungguh kanak2 riang

tapi bile diingatkan balik rindu zaman dahulu kala, cam xde problem je
hidup goyang kaki, tapi apakan daya everyone got to grow up
just go with the flow~

Baru je habis tengok Crime Squad~

No comments:

Post a Comment

Popular Posts