Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Thursday, May 19, 2011

LOVE is FRIENDSHIP

selamat hari jumaat =)
aku curi ayat Shah Rukh Khan dalam Kuch2 Hota Hai (nth betul x aku eja)
awok memang setuju bebeno dengan statement beliau
kalo xde LOVE maka FRIENDSHIP tu xkan wujud
sama la gak kalo xde FRIENDSHIP tu maka xwujud la LOVE
paham x...?xpaham...
kalo cam tu aku bg 1 situasi kat korang.

INI BUKAN KISAH AKU!!

korang dah kawan lama dgn sorang minah ni, tanpa korg sedar FRIENDSHIP korang tu berubah jadi LOVE
apa yg korang akan buat?
kalo confess kene reject x pasal2 hubungan korg leh terjejas
mestilah pas jumpe jadi awkward dah xleh mcm dulu
sebab nak cover punye pasal korang cakap kat perempuan tu korg suke orang lain so stupid~
dan akhirnya sampai sekarang korg xconfess kat dye
pas tu dapat tau dye dah ada balak
mesti frust kan dan pas tu korang just berharap LOVE tu bertukar balik jadi FRIENDSHIP~
agak2 boleh x? aku rase cam boleh je
sekarang korang paham??
xpaham lagi xtau la.aku dah bg situasi yang sgt jelas dah ni

moral of the story:confess la sebelum korg terlambat~xbunyi cam desperate kan?hehe


LOVE girl by CN Blue

No comments:

Post a Comment

Popular Posts