Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Thursday, May 12, 2011

kami datang, kami dengar, kami makan, kami balik, kami datang balik, kami makan lagi, kami balik

panjang giler tajuk entry ni..hehe
Akhirnya kawan aku dah upload gambo dinner malam semalam
time kasih ye makcik
ni gambo dinner ski tau..
ski 2 bukan ski yg luncur salji 2

kadang2 rase nak try gak ski tu...
ski 2 Seminar Kimia Industri
pagi 2 ktorg dgr ceramah malam 2 baru dinner
bende ni sebenarnye tuk bdk kimia yg nak grad tp sbb ktorg ni cume 17 org je yg nak grad tahun dpn
sbb 2 la ktorg kene join ngn tahun ni sekali

ni juadah kami malam 2..leh tahan la

gambar poyo aku ngn hata =P

aku, dayah dgn hata

hata yg frust menunggu budak2 ni habis bergambo..haha

ni lab partner hata, aku je yg menyibuk kat situ

3 org yg mempunyai ketinggian berbeza..

aku yg pertama kalinye berambut pacak.setahun sekali je rambut aku jadi cm ni...

rata2 budak2 ni sume xsambung Master, tp ada gak yg nak sambung
yg sambung 2 confirm la aku akan nampak korg berlegar2 kat fakulti 2
bg yg xsambung 2 Insya Allah ada rezeki kite jumpe lg =)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts