Nor Affendi Nadzimuddin

Selamat datang ke blog aku.blog ni biasa2 je.buat untuk mengadu nasib.haha..kalo suke boleh follow, kalo xsuke datang singgah pun xpe =)

Friday, May 13, 2011

suke2~

semalam baru je ambil cite dari Dayah
cite Running Man je pon
dapat lak episod 37 yg Ye jin jadi guest..hehe
histeria aku tgk muke Ye Jin
kenangan lama mula mengamit memori..poyo je kau fendi~

ni la Ye Jin..sebelah kiri tu gambar dye masa dalam Family Outing..

aku kenal dye ni pon sbb tgk Family Outing la..nickname dye Sweet and Savage Ye Jin
sbb dorg bagi dye nama cam 2 sbb well she sweet but at the same time can be savage(?)
dye ni terer kot tangkap ayam
ayat dye lepas tangkap ayam aku ingat la "I'm sorry but you're delicious"haha
dalam RM pon dye masih lg sweet and savage.dye berjaya kalahkan Jong Kook, Jae Suk & Ji Hyo
mmng bez giler episod tu..aku gelak cam nak pecah perut je.

P/S: bile la pulak Jong Shin, Hae Jin dgn Shi Yeon nak join RM ni...Family yang lain sume dah join RM

Park sibling(Park Hae Jin & Park Shi Yeon)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts